ركسانا غفارپور

هشت ماهگي

1390/2/6 12:37
نویسنده : مامان و بابا
195 بازدید
اشتراک گذاری

عزيز دل مادر شيرينم روز به روز داري شيرين تر ميشي.

حسابي هم شيطون شدي امسال با حضور تو اصلا نتونستم درست به كار و بار خونه تكوني برسم. حسابي وقتمون و پر ميكني.

البته اتقدر ورجه وورجه مي‌كني كه يه وقتايي كلافه ميشم دلم ميخواد يه دوساعت بخوابم :)) اما كافيه بخندي يا بياي تو صورت آدم يه فوت كني ادا در بياري دنياي خستگي از تنم در مياد و خوشحال ميشم.

راستي ميدوني يكي از لذات زندگيم چيه ؟ وقتي ميخوابي ميشينم نگات ميكنم انقدر دلم برات ضعف ميره كه يه وقتايي بوست مي كنم و بلند قربون صدقه‌ات ميرم. تو هم از خواب پا ميشي :) منم به خودم ميگم آخه چه كاري بود كردم.

تو اين ماه حسابي ميريم اين ور و اون ور ميچرخيم پاساژ‌ها و مراكز خريد براي عيد خريد كنيم.

ديگه الانا بچه‌ها رو ميبيني حسابي ذوق ميكني و دست و پا تكون مي‌دي، براشون دست دستي مي‌كني و اگه هم دستت برسه يه چنگي هم ميندازي :)

خلاصه ماماني هرچي از شيريني‌‌ات بگم كم گفتم. الان كه دارم اينا رو مي نويسم دلم ضعف ميره برات.

اين ماه هم روز 17 ام رفتيم آتليه ازت يكي دوتا عكس گرفتيم. ايشالله تا يك سالگيت هر ماه يكي دوتا عكس ازت مي‌اندازيم.

انقدر ورجه وورجه كردي كه نشد ازت درست عكس بگيريم


قراره آخر ماه باهم بريم شمال اولين مسافرت حسابي دخترم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مهیار
17 تیر 90 0:20
سلام رکسانا جون تفلدت مبارک تو 17 روز از من کوچولوتری ایشاا... کنار مامان و بابات 170 سالگیت و جشن بگیری اینم کادوی من
مامان امیر علی
17 تیر 90 12:37
تولد نی نی نازت مبارک.
مامي نسيم ( مامان ملودي )
17 تیر 91 9:41
عزيزم تولدت مبارك
انیسا
17 تیر 91 11:29
تولدت مبارک رکسانا کوچولو.
مامانی نازلی طهورا
17 تیر 91 12:23
خوشگل خانم تولدت مبارک
خاله پارمیدا
17 تیر 92 9:29
تولدت مبارک پش ما هم بیانی نی ماتو مسابقه نی نی شکموشرکت کرده اکه دوست داشتی بهش رای بده کدش 269
مامان آرینا مو فرفری
17 تیر 92 13:19
عزیزم تولدت مبارک.
شبنم
20 مرداد 92 8:12
سلام دوستان عزیزم این سایت تازه راه اندازی شده تا بتونید از عکس های فرزند عزیزتون با هزینه ای کم کلیپ داشته باشید هر سئوالی دارید در این بخش مطرح کنید در اولین فرصت پاسخ داده می شه http://babyclip.persianblog.ir/ باتشکر